4. ההצעה
4.1 על המציע להשלים את כל הפרטים הטעונים מילוי בכל מסמכי ההזמנה – ובכלל זה במסמך
א' )ההצעה(, כאמור להלן.
4.2 על המשתתף לרשום בטופס כתב הכמויות את הצעת המחיר – באחוז הנחה מסכ"ה מחיר
העבודות .
4.3 המשתתף מסכים כי כל שינוי או תוספת שיעשו במסמכי המכרז או כל הסתייגות לגביהם,
בין אם על ידי תוספת בגוף המסמכים בין במכתב לוואי ובין בכל דרך אחרת, ייחשב כאילו
לא נכתב.
4.4 יש לחתום על כל מסמכי ההזמנה לרבות כל נספחיה, בשולי כל דף ובמקום המיועד לכך.
5. תוקף ההצעה
ההצעה תהא בתוקף, ללא זכות חזרה, לתקופה של 120 יום מהמועד האחרון להגשת ההצעה.
6. מועדי הביצוע
מועד הביצוע של העבודה הינו בתיאום עם מהנדס המועצה המקומית ו/או נציגו .
6.1 פיגור של למעלה מ- 30 ימים במועד ההספקה/הביצוע הנובע ממעשי או מחדלי הספק, יחשב
כהפרה יסודית של ההסכם, המקנה למזמין את הזכות אך לא את החובה לבטל הסכם זה על
כל המשתמע מכך. ביטול ההסכם על ידי המזמין בגין הפרה יסודית כמפורט לעיל בסעיף זה
לא תפגע או תגביל את זכותו לכל תרופה, סעד או פיצוי אחר מכח הסכם זה ו/או על פי כל
דין.
6.2 סעיף זה הינו תנאי מהותי, והפרתו תהווה הפרה יסודית של ההסכם
7. תקופת האחריות
7.1 הספק מתחייב כי בעת אספקת הטובין יהיו הטובין על חלקיהם תקינים, ולא יהיו בטובין או
בחלקיהם כל פגם.
7.2 בכל מקרה של תקלה, אי התאמה ו/או אי עמידה בתנאים המפורטים במסמכי המכרז מתחייב
הספק לנקוט תוך 14 ימי עבודה מיום קבלת ההודעה, בכל הפעולות הדרושות להביא את הטובין
למצב תקין ובאיכות המפורטת במפרט המצ"ב למסמכי המכרז והמהווה חלק בלתי נפרד
מהסכם זה. במידה ויילקח ריהוט ע"י הספק לתיקון יובא במקומו ריהוט חלופי זמני.
7.3 מבלי לפגוע בכלליות לעיל, יספק הספק למזמין, במשך תקופת האחריות ) 12 חודשים( שרותי
תיקון ותחזוקה ללא כל תמורה נוספת.
7.4 שירותי התיקון והתחזוקה יכללו עבודה, חומרים וכל הוצאה נוספת הנדרשת לביצוע התיקון
באיכות ובמהירות הנדרשים.
7.5 שירותי התיקון והתחזוקה יבוצעו במקום בו הותקנו הטובין.
7.6 הספק יישא בכל ההוצאות העלויות הנובעות מתיקון או החלפה, לרבות הוצאות נסיעה והובלה.
7.7 תקלות אשר לא יתוקנו בתוך פרקי הזמן המפורטים לעיל בסעיף קטן 7.2 , יזכו את המזמין,
בהארכה אוטומטית של שנת האחריות, לפרק הזמן בו יהיו הטובין מושבתים וזאת ללא תוספת
תשלום.
7.8 למרות האמור לעיל ובנוסף היה והטובין לא יתוקנו תוך 14 ימי עבודה, יהיה רשאי המזמין לאחר
שהודיע על כך בכתב לספק לתקן בעצמו ו/או באמצעות חברה אחרת ולחייב את הספק בעלות
התיקון.
7.9 סעיף זה הינו תנאי מהותי, והפרתו תהווה הפרה יסודית של ההסכם.
8. הוצאות
כל ההוצאות, מכל מין וסוג שהוא, הכרוכות בהכנת ההצעה ובהשתתפות תחולנה על המציע.
9 . הבהרות ושינויים
המועצה מקומית רשאית, בכל עת, קודם למועד האחרון להגשת ההצעות, להכניס שינויים ותיקונים
במסמכי ההזמנה, ביוזמתה או בתשובתה לשאלות המציע. השינויים והתיקונים, כאמור, יהוו חלק
בלתי נפרד מתנאי ההזמנה ויובאו, בכתב, לידיעתו של המציע, לפי הכתובות שנמסרו על ידי המציע
או באמצעות מכשיר פקסימיליה ו/או דואר אלקטרוני .
10 . שמירת זכויות בקשר עם מסמכי ההזמנה
כל הזכויות במסמכי הזמנה זו שמורות למועצה מקומית ומסמכי ההזמנה מושאלים למציע, לצורך
הכנת הצעתו בלבד.
המציע לא יהיה רשאי לעשות כל שימוש במסמכי ההזמנה שלא לצורך הכנת והגשת הצעתו.
11 . בחינת ההצעות
11.1 אי הגשת או אי השלמת מקום הטעון מילוי ו/או כל שינוי, תוספת או הסתייגות ביחס למסמכי
ההזמנה, בין אם נעשו בגוף המסמכים ובין אם במכתב לוואי, יפסלו את ההצעה.
11.2 המועצה מקומית רשאית לא להתחשב כלל בהצעה שהיא בלתי סבירה בשל מחירה המוצע, שהיא
בלתי סבירה בשל תנאיה או בשל חוסר התייחסות לתנאי ההזמנה באופן שלדעת המועצה
מקומית מונע הערכת ההצעה כדבעי.
11.3 הרשות רשאית לבטל, לצמצם, להרחיב או לפצל את המכרז וכ"כ להתקשר עם מספר מציעים
הכול עפ"י שיקול דעתה הבלעדי. אין בהתקשרות עם הזוכה כל התחייבות מצד הרשות להימנע
מקבלת שירותים גם מספקים נוספים.
11.4 אין וועדת המכרזים מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא.
11.5 המועצה מקומית תהא רשאית לדרוש מהמצע הבהרות לשביעות רצונה המלא, על מנת לבחון
את המציע והצעתו במסגרת שיקוליה, כאמור.
12 . קיבול
12.1 המועצה מקומית תפתח את מעטפת ההצעה ותבחן אם המציע עומד, או אינו עומד, בתנאים
המפורטים בסעיף 2 לעיל. כמו כן, המועצה מקומית תבחן את ההצעה )הכספית(.
12.2 הצעת המציע תהא בתוקף בתוך 120 ימים ממועד הגשתה.
13. הודעה לזוכה והתקשרות
13.1 המועצה מקומית תודיע למציע בכתב על החלטתה בקשר להצעה.
13.2 המועצה מקומית תהא רשאית לעכב את חתימתה על החוזה עד לקבלת כל המסמכים,
האישורים והפרטים האמורים במכרז זה.
13.3 המועצה מקומית תהא רשאית לנהל משא ומתן עם המציע, לפני חתימתה על החוזה, אם
וככל שתבקש לעשות שינויים בחוזה, לרבות בקשר לסוג הציוד ומחירי החוזה.
13.4 המועצה מקומית תהא רשאית בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי להקטין או להגדיל כמויות
ו/או לשנות את המפרטים הטכניים כמצוין במסמך א'.
14 . שמירת זכויות
14.1 כל הזכויות במסמכי ההזמנה שמורות למועצה מקומית ומסמכי ההזמנה מושאלים למציעים,
לרבות אלו שלא יגישו הצעות, לצורך הכנת הצעתם. המציעים האמורים לא יהיו רשאים לעשות
כל שימוש במסמכי ההזמנה אלא לצורך הכנת והגשת הצעתם.
14.2 מובהר בזאת כי הזמנת הציוד נשוא מכרז זה, מותנה באישור התקציב. עיכוב בתחילת העבודה
ו/או ביטול המכרז, כולו או חלקו, בשל אי אישור התקציב לא תהווה עילה לתביעה כלשהי מצד
המציע.
15 . תנאי תשלום:
15.1 בסוף חודש הביצוע יגיש הקבלן למפקח חשבון מפורט על עבודות שהוא ביצע
תוך חודש זה בצירוף חישוב הכמויות שבוצעו. המפקח יבדוק ויאשר את החשבון תוך 15
יום מיום הגשתו.
15.2 90% מכל חשבון חלקי ישולם לאחר 30 יום מיום קבלתו מהמשרד המממן.
יתרת ה- 10% אשר יונקו מכל חשבון חלקי ישולמו לפי החשבון הסופי ללא
ריבית ו/או הפרשי הצמדה.
15.3 בסוף תקופת הביצוע ימציא הקבלן למפקח חשבון סופי שישולם בהתאם לתנאי
התשלום כמפורט במסמכי המכרז .
15.4 הזכות בידי המועצה לשקול פדיון ה- 10% הנותרים תמורת ערבות בנקאית
שימציא הקבלן למועצה עד גמר תקופת הבדק.
15.5 המחירים שהמציע ירשום בכתב הכמויות אינם כוללים מס ערך מוסף אשר
ישולם
בהתאם לניהול המועצה כנגד חשבוניות מס כדין.
16.התייקרויות:
המועצה לא תשלם התייקרות. (המחירים סופיים)
16.1 למען הסר ספק מובהר בזאת, כי התשלום כולל את ביצוע העבודות ואספקת הריהוט ואת כל
השירותים ואת כל ההתחייבויות שעל הספק לבצע על פי ההזמנה
17 . ביטוח
מבלי לגרוע מאחריותו של הספק על פי כל דין ו/או על פי הסכם זה, יחזיק הספק בתוקף כל תקופת
ההסכם, בחברת ביטוח מורשית ובעלת מוניטין, ביטוחים כמפורט באישור הביטוח הרצ"ב כנספח
ג' למכרז ומהווה חלק בלתי נפרד ממנו