מכרז פומבי מס' 07/2024-מנהל היחידה למיצוי משאבים ופיתוח כלכלי ברשות

الوظائف

מכרז פומבי מס' 07/2024-מנהל היחידה למיצוי משאבים ופיתוח כלכלי ברשות

 

מועצה מקומית עילוט

מכרז פומבי מס' 07/2024

 

 

בכל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך.

 

תיאור התפקיד: מנהל היחידה למיצוי משאבים ופיתוח כלכלי ברשות.

דרגת המשרה ודירוגה: דירוג מח"ר/ הנדסאים, דרגה 38-40 או לפי חוזה אישי ( כפוף לאישור משרד הפנים ) .

שיעור המשרה: 100%.

תחומי אחריות:

1.      קידום וייעול פעילות הרשות המקומית בתחום הפיתוח הכלכלי ומיצוי משאבים

·        מיפוי משאבים, נכסים, צרכים ומאפיינים יישוביים ואזוריים.

·        סיוע לגורמי המקצוע במיצוי תקציבי מדינה לרבות תקציבים הנובעים מהחלטות ממשלה ובתהליך יישומן.

·        איתור מקורות תקציביים נוספים וסיוע במימושם.

·        שילוב הרשות המקומית בתכניות ממשלתיות ייעודיות וסיוע ביישומן.

·        סיוע לבעלי התפקידים ברשות במעקב ומענה על קולות קוראים ותכניות נוספות.

·        סיוע לבעלי התפקידים ברשות באיתור ויצירת אפיקי חיסכון והתייעלות בהוצאות הרשות.

·        סיוע ביצירת שיתופי פעולה בתוך הרשות ועם גורמים חיצוניים לצורך מימוש משאבים ופיתוח מנועי צמיחה.

·        מעקב ובקרה אחר יישום תכניות העבודה לפיתוח כלכלי על ידי כלל הגורמים המקצועיים ברשות.

 

2.      גיבוש תפיסת הפיתוח הכלכלי ברשות וייזום תכניות לפיתוח מנועי צמיחה מקומיים ואזוריים

·        סיוע בגיבוש חזון הרשות המקומית לפיתוח כלכלי;

·        גיבוש תכנית עבודה רב שנתית לפיתוח כלכלי בשיתוף גורמי המקצוע ברשות;

·        יצירת ממשקי עבודה מקצועיים ברמה המקומית, האזורית או הלאומית להגדלת  פוטנציאל הפיתוח הכלכלי לרבות עם משרדי הממשלה, רשויות שכנות והקהילה העסקית המקומית ככל הנדרש.

·        ייזום ויצירת שיתופי פעולה אזוריים במטרה לקדם תכניות אזוריות לפיתוח כלכלי תוך  מינוף היתרונות לגודל, איגום משאבים ומימוש הפוטנציאל הכלכלי במרחב הרשות;

·        קידום תכניות עבודה לחיזוק הכלכלה המקומית והצבת תחום העסקים המקומיים במרכז סדר היום הרשותי.

·        קיום קשר רציף עם העסקים הפועלים ביישוב.

·        הנגשת הידע והמידע הרשותי והמקצועי והפיכתו לבר יישום לבעלי העסקים והתפקידים השונים.

·        הנגשת כלים ממשלתיים ורשותיים לעידוד המגזר העסקי וחיזוק הקשרים עם משרדי הממשלה הרלוונטיים.

·        ייזום ופיתוח כלי סיוע ותוכניות לעידוד יזמות וחיזוק עסקים קיימים בשיתוף גורמי המקצוע הרלוונטיים.

·        ייזום וקידום פרויקטים כלכלים ברשות.

 

3.      מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

·        אכפתיות ומעורבות חברתית;

·        בעל יכולת וכישורים לקיים משא ומתן עם גורמים שונים;

·        יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות;

·        יכולת והבנה עסקית גבוהה;

·        עצמאות ויצירתיות;

·        עבודה תחת לחץ;

·        יכולת אבחון וזיהוי צרכים ומתן מענה;

·        יכולת הבניית תהליכים ופיתוח תכנים;

·        נסיעות מרובות.

 

תנאי סף:

1.        השכלה: תואר שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

*עדיפות תינתן לבעלי תארים אקדמאיים באחד או יותר מהתחומים הבאים :כלכלה, חשבונאות ומנהל עסקים .

        או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,     

         התשע"ג-2012.

או בעל תעודת רואה חשבון בתוקף.

 

2.        ניסיון מקצועי:

             א.   ניסיון של שנתיים לפחות בריכוז או ניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים ברשויות המקומיות או במשרדי הממשלה או בריכוז או ניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים בגופים ציבוריים או עסקיים שעובדים מול משרדי הממשלה או מול רשויות מקומיות או בשיתוף עימם או בריכוז או ניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים בארגוני חברה אזרחית מול משרדי הממשלה או מול רשויות מקומיות או בשיתוף עימם .

·        יתרון לבעלי ניסיון בתחום הפיננסי הכלכלי .

·        הנדסאי רשום -שלוש שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל .

·        טכנאי רשום- ארבע שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל .

             ב.    יישומי המחשב - היכרות עם תוכנות אופיס ושימוש באינטרנט.

              ג.      שפות – עברית וערבית ברמה גבוהה .

 

3.        ניסיון ניהולי: יתרון לניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

 

4.      תנאי סף ונוסח מלא של המכרז ,מפורסם באתר המועצה בכתובת ilut.muni.il

 תחת הכותרת מכרזים .

1.        מועד אחרון להגשה: ביום שלישי 30/04/2024  שעה 12:00 במסירה ידנית למזכיר המועצה או לשלוח קורות חיים , מסמכים ותעודות לכתובת מייל: abed@ilut.muni.il.

2.        מועמדים שעונים על תנאי הסף המתוארים לעיל ישלחו למכון מיון והערכה המתמחה באבחון מועמדים לעבודה.

3.        מועמד בעל מוגבלות זכאי לקבל ההתאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלות בהליכי הקבלה לעבודה , יש לציין זאת במועד הגשת הבקשה.

4.        בנתונים ובכישורים שווים תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייכים לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם במועצה .

 

 

בכבוד רב,

 

סאיד  אבו ראס

ראש המועצה