מכרז חיצוני מס' 06/2024 לתפקיד גזבר לרשות המקומית

משרות

מכרז חיצוני מס' 06/2024 לתפקיד גזבר לרשות המקומית

מועצה מקומית עילוט

מכרז חיצוני מס' 06/2024 לתפקיד גזבר לרשות המקומית  

בכל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר , הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך

תואר המשרה: גזבר לרשות מקומית .

כפיפות : לראש המועצה

דרגת המשרה ודירוגה : שכר בכירים, ובהתאם לאישור משרד הפנים

היקף המשרה : 100%

תיאור התפקיד : גזבר הרשות המקומית הוא האחראי על ניהול מערך הכספים של הרשות וענייניה הכספיים ובכלל זה יהא הסמכות המקצועית העליונה של הרשות בנושאים הכלכליים והכספיים לרבות בקרה ויעוד הכספים ופיתוח מקורות הכנסה .

עיקרי התפקיד :

1- הכנת הצעת התקציב ותקציב מילואים (תקציב רגיל ותקציב בלתי רגיל )על פי הנחיית ראש הרשות ובהתאם לצרכים התקציביים והמקורות בעת הכנת התקציב .

2- ניהול תזרים המזומנים של הרשות המקומית .

3- ניהול ופיקוח על המשאבים הכספיים של הרשות ,ופיקוח על שמירת מסגרת התקציב הרגיל והבלתי רגיל .

4- אישור וחתימה על מסמכים שיש בהם התחייבות כספית של הרשות המקומית .

5- מתן חוות דעת בפני מועצת הרשות וועדותיה בנוגע לעניינים להם השלכה על תקציב הרשות הכנסותיה או הוצאותיה .

6- מתן חוות דעת וייעוץ כלכלי לראש הרשות מועצת הרשות וועדותיה

 

תנאי סף :

 1- השכלה ודרישות מקצועיות:

בעל תואר אקדמי ,שנרכש במוסד מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה ,או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ ,באחד מהתחומים הבאים :

חשבונאות ,כלכלה ,מנהל עסקים או בעל תעודת רו"ח בתוקף .

או

גזבר רשות מקומית אשר מכהן במועד פרסום תיאור תפקיד זה וכיהן לפחות חמש שנים ברציפות . מובהר כי מניין שנות הניסיון לעיל הוא בנוסף לתנאי הניסיון המקצועי ,ואינו חופף לו .

2- הגזבר יחויב לסיים בהצלחה קורס לגזברים ,לא יאוחר משנתיים מיום תחילת מינויו . העלאת שכר הגזבר המועסק בחוזה אישי תותנה בהכשרה כאמור .

דרישות ניסיון :

ניסיון מקצועי: -1

בעל ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתחום הכספים וניהול תקציב ובכלל זאת ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים :הכנת תקציב ,ניהול תקציב ,בקרת התקציב ,ניהול מערכי גבייה או הכנת דו"חות כספיים ,מתוכן שנתיים לפחות בגוף בעל תקציב שנתי של 7 מיליון ₪ לפחות.

2- ניסיון ניהולי:

ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה .

 

דרישות נוספות :

שפות -עברית וערבית ברמה גבוהה.

.                                       .OFFICEיישומי מחשב-היכרות עם תוכנות ה-    

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד : עבודה בשעות לא שגרתיות .

הגשת מועמדות:

1.         מועד אחרון להגשה ביום ראשון 14/04/2024 שעה 12:00 .

2.         יש למלא טופס משרה פנויה אותו ניתן לקבל באתר המועצה בכתובת ilut.muni.il  תחת הכותרת מכרזים ולשלוח יחד עם הטופס קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות באמצעות כתובת דוא"ל abed@ilut.muni.il.

3.        ניתן להגיש מועמדות באופן אישי במשרדו של מזכיר המועצה .

4.        מועמדים שעונים על תנאי הסף המתוארים לעיל ישלחו למכון מיון והערכה המתמחה באבחון מועמדים לעבודה.

5.        מועמד בעל מוגבלות זכאי לקבל ההתאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלות בהליכי הקבלה לעבודה , יש לציין זאת במועד הגשת הבקשה.

6.        בנתונים ובכישורים שווים תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייכים לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם במועצה .

 

 

בברכה ,

סאיד אבו ראס

יו"ר המועצה