תקשורת מתמשכת עם הציבור (אמצעי דגלים, ימי עיון, כנסים ...)
פרוייקט מקיף, רב תחומי ורב-תחומי להתמודדות עם אלימות בחברה פרויקט שמטרתו להביא לשינוי חברתי ותרבותי. פרויקט לטיפול בכל צורות האלימות והתנהגויות לא חברתיות ושליליות בכפר.
פרויקט תחת פיקוחו של נשיא המועצה המקומית ויושם בשיתוף ובשיתוף כל הרשויות והמוסדות הרלוונטיים. מטרת הפרויקט היא לספק ולחזק את תחושת הביטחון האישי והחברתי וליצור אווירה בכפר כדי לקדם את ערכי הסובלנות והכבוד ההדדי, הדיאלוג, הכבוד לזכויות הפרט ולחופש. שלילת הפקרות, הפרת זכויות הפרט ושימוש בכוח ובאלימות על כל צורותיו, לפתרון סוגיות שונות ומעוררות מחלוקת.
האחריות שלנו כקהילה גדולה מאוד, ועלינו לעבוד קשה כדי להיות הנאום החשוב ביותר שלנו הוא:
1. שיח הדיאלוג, כבוד האדם והאחריות "
2. בנייה והכנה של מנגנון לאומי מקיף ויעיל ופיתוח תוכניות ומנגנונים של עבודה על ידי צוות מקצועי ובהשתתפות כל השחקנים והמוסדות הפועלים בכפר במטרה:
3. לספק ביטחון אישי וחברתי ולשים קץ לתופעת האלימות בקהילה ולשפר את איכות החיים בכפר "
מטרות ענייניות של התכנית:
ירידה הדרגתית ומפורטת באלימות בכפר
הבטחת ותחושת הביטחון בקרב המגזרים השונים וקבוצות הגיל בחברה (ילדים, נשים, קשישים וכו ').
קשרים בין מוסדיים, תיאום, שיתוף פעולה וארגון אירועים, פעילויות ומאמצים שונים בכפר לטפל בתופעת האלימות.
תחומי עבודה, אירועים ומסגרות
• תחום חינוך - בתי ספר (תלמידים, הורים, מורים, עובדים, עובדים מקצועיים וכו ').
• התמקד בשיקום "סמכות" למבוגרים (מורה, אפוטרופוס), תוך התמקדות בתוכניות מניעה.
• התמודדות עם כל סוגי האלימות בבית הספר (מילולית, פיזית, פסיכולוגית וכו ')
• התמקדות בקידום ושיקום צוות בית הספר ובהקמת תשתיות המסוגלות להתמודד בצורה יעילה עם אלימות בבית הספר.
• תוכניות בסיסיות בתחום זה:
• עבודה מתמשכת עם מורים והורים.
• פונקציה חדשה - "צג התנהגות" של כביש מוגן.
• הדרכה, עדכונים, הדרכה של מומחה.
• לקדם, לפתח ולתמוך בתוכניות מניעה קיימות.
• תחום העבודה ההמונית - תרבות, ספורט ונוער
• התמקדות בקבוצות ובשקופיות במצוקה.
• השתתפות גדולה יותר, מספר רב יותר של מתנדבים, שעות עבודה ארוכות יותר.
• עבודה בכל השכונות.
• טיפול בצרכים של ילדים ואנשים צעירים 24 שעות ביממה.
תוכניות בסיסיות:
תאורה והפעלה של מגרשי משחקים עם מדריכים מוסמכים והקמת קבוצות נוער מובילות בשכונות ובקבוצות התנדבותיות.
להגביר ולהרחיב את הפעילות של חופשת הקיץ. קורסים, הדרכה והדרכה לקבוצות (אנשים וילדים) - "בית ספר למבוגרים"
שדה שליטה ובקרה -
בניית תוכנית בקרה ובקרה עם המשטרה. ולשאול את המשטרה (ואת הרשות המקומית) לקחת את העונשים המקסימליים ואת כל האמצעים הדרושים כדי להתמודד עם האלימות.
הגדלת הסיורים של משטרת המונים, נוכחות גדולה ובולטת, תגובה מהירה ופיתוח תפקיד חיובי ויעיל למשטרה בתחום החינוך והתמודדות עם תלמידים ובתי ספר.
מחלקת "עגול" קבועה מועצת המשטרה (מעקב, הערכה)
תוכניות בסיסיות:
מצלמות מעקב "להרתיע" במקומות מסוימים בכפר (לאור סקר מקצועי ומקצועי של צרכים)
סיורים כדי לפקח ולשלוט על הנוער איסוף מקומות במיוחד בשעות הערב והלילה.
סיורים משטרתית ליד בתי ספר, במיוחד בסוף העבודה.
רווחה חברתית:
פעולה טיפולית - הפרות אלימות
לענות על הצרכים של קבוצות וקטעים רבים ככל האפשר.
לקדם תוכניות ומסגרות קיימות וליצור מסגרות חדשות לפי הצורך.
הגדרת עובד סוציאלי (חצי תפקוד)
תוכניות בסיסיות:
מרכז רב תחומי ואזורים למאבק באלימות (מרכז רב תחומי)
הדרכה והדרכה של ההורים.
תוכניות ואירועים טיפוליים לנוער בסיכון. (קשישים)
מידע וחינוך ציבורי (הקשר עירוני רחב)
נאום אחיד שדוחה אלימות.
לא לסבול ולסבול התנהגות אלימה כלשהי.
ניקיון כללי, עיר אסתטית, תאורה, שירותים שונים, מידע.
לפתח מנהיגות עממית ופופולרית בכפר ולגייס אותם לקחת חלק פעיל וחיובי מול אלימות.